Wij zijn beter!

Locaties

Goes
0113 - 272360

Westsingel 90C
4461 DN Goes

Postbus 462
4460 AW Goes

Tel. 0113 - 272360
Fax: 0113 - 272361

Route planner
Goes
Bergen op zoom
0164 - 248155

Vanaf 1 juni 2017 is onze nieuwe spreekuurlocatie:
Dahliastraat 94B
4613 DP Bergen op Zoom

Postbus 433
4600 AK Bergen op Zoom

Tel. 0164 - 248155

Openbaar Vervoer
Vanaf Station Bergen op Zoom neemt u de stadsbus nr 23 richting Noordgeest via Meilust. U stapt uit bij halte Burg. Wittelaan. Als u kijkt in de richting waarin de bus rijdt, ziet u ons pand liggen. Loop in de richting van ons pand en neem de eerste rechts (Pomonalaan) en vervolgens de eerste links (Dahliastraat) Neem opnieuw de eerste links, dan loopt u direct op ons pand af. We zijn gevestigd op de eerste etage.

Route planner
Bergen op Zoom
Rotterdam
010 - 4822444

Spreekuurlocatie Rotterdam

Let op: per 13 april 2015 is de spreekuurlocatie in Rotterdam verhuisd naar:

Langstraat 11-12
3162 WC Rhoon

Tel. 010 - 4822444

Route planner
Rotterdam
Terneuzen
0115 - 621804

Mr. F.J. Haarmanweg 16-c
4538 AR Terneuzen

Tel. 0115 - 621804

Route planner
Terneuzen
Vlissingen
0113 - 272360

Praktijkcentrum Jasperse

Papegaaienburg 50
4386 DA Vlissingen

Tel. 0113 - 272360

Route planner
Vlissingen
kaart Goes Vlissingen Terneuzen Bergen op Zoom Rotterdam

Checklist werken in de nieuwe werkelijkheid

We maken ons op voor onze nieuwe (werk)werkelijkheid. Ook u bent ongetwijfeld al bezig met de terugkeer naar de werkvloer. Natuurlijk met inachtneming van de maatregelen van de overheid en het RIVM. Want er zijn veel aandachtspunten waaraan u moet voldoen voor de bescherming en veiligheid van u en uw medewerkers. En dat roept vragen op. Bijvoorbeeld: wat betekenen de (nieuwe) richtlijnen  voor de werkomgeving? Welke aanpassingen moet ik doen? Waar moeten onze leidinggevenden (extra) op letten nu? Wij helpen u hier invulling aan te geven. Want als expert op het gebied van vitaliteit, gezondheid en inzetbaarheid weten wij als geen ander waar je aan moeten denken als het gaat om werken in 'de nieuwe werkelijkheid'. En we weten als geen ander dat dit meer inhoudt dan het organiseren van looproutes, werkplekken met 1,5 meter afstand er tussen en hygiënemaatregelen. Samen met u zorgen we ervoor dat u en uw medewerkers veilig en gezond kunnen werken in 'de nieuwe werkelijkheid'.

 

Eerste hulpmiddel: checklist

Een eerst hulpmiddel om uw organisatie klaar te maken voor het werken in de nieuwe werkelijkheid is de speciale checklist die wij hiervoor opstelden. Met aandacht voor:

  • de organisatie van het werk;
  • de menselijke factor;
  • en de inrichting van de fysieke werkomgeving.

Zo heeft u inzichtelijk wat u moet regelen en zelfs waar u terecht kunt voor hulp indien u dit wenst. Want natuurlijk staan wij ook voor u klaar om samen uitvoering te geven aan de checklists en u verder op weg te helpen.

 

Goed om te weten

Wij volgen te allen tijden de actuele richtlijnen / adviezen van het RIVM. Deze zijn leidend en bepalend voor ons advies en de maatregelen waaraan u als werkgever moet voldoen. Dit geldt ook voor de specifieke richtlijnen/adviezen gegeven door de overheid voor bijvoorbeeld zorginstellingen, scholen, kinderopvang en daaraan gerelateerde werkzaamheden. Deze algemene checklist gaat niet in op deze specifieke richtlijnen.

 

Naar de checklist

De checklist geeft u een eerste beeld van waar u op moet letten in de anderhalve-meter-economie.

Download de lijst hier, vink af wat u binnen uw bedrijf al heeft geregeld en ga aan de slag met de overige punten. Klik op de links in de checklist voor meer informatie.

 

Wilt u meer weten?

De checklist bevat de belangrijkste aandachtspunten voor een veilige terugkeer naar de werkvloer ten tijde van Coronacrisis. Hierbij wordt uitgegaan van de ‘anderhalve meter werkomgeving’ waarbij de aandachtspunten gericht zijn op de bescherming en veiligheid van werknemers. Wilt u meer weten over de maatregelen die u kunt nemen of wenst u advies op maat, neem dan contact met ons op via info@ba5-zuidwest.nl.